Arkadaslar bnde idrar yolu enfeksiyonu var 2 gun once kontrele gittigimde doktora demistim sanirim idrar yolu enfeksiyonum var dye idrar tahlili yapildi ve varmis gercekten doktorum (ultracef) dye bi antipiyotik verdi bide (gyno-lomexin) dye bi fitil verdi icinde iki tane var bunlari kullan idrar yollarini temizler dedi kullanip faydasini goren varmi acaba
(Bide doktorum antipiyotigi 5 gun kullan temizler idrar yolunu dedi eczaci kadin bitene kdr kullanilcak dedi )hangisinin dedigini yapiyim bilemedim acaba doktorum 5 gun kullanman bile yeter anlamindami dedi yoksa en fazla 5 gunmu bu antipiyotik kullanilabilir kafam karisti yardimci olursaniz sevinirim ❤💕