Selamlar herkese 38+1 haftalık hamileyim.Sabahdan beri karnımda sertleşmeler,belimde ve alt karında agrılar başladı.2 ci hamileliyim.Karnımln alt tarafı agriyor .kasılıyor.Aklntıda yogun geldi geliyorda.Ama nişan ve su yok.
Yeni doğum yapanlar yazsn lütfen.Karnımda baya aşağıya indi .Doğum yakınlaşmış ola bilirmi??Agrı bir kaç gündür vardı.Ama sabahdan biaz artiyor dayanıyor.Doktorada söylesem gel bakalım diyecek.Malum ortalık vurus kaynıyor.Boş yere gidib de boşuna geri gelmek istemiyorum.Yeni doğum yapan arkadaşlar sizce doğum yaklaşıyormudur??Uzun oldu kusura bakmayın