BraTurgut Okadar çok istedim ki idrar testiyle öyle her ikisinide günü gelmeden yapdığım için kanla öğrendim hep 😂😂
Melekkkk Bende yaptım vallah ewde adetim 3gün geçmişti hemen iki çizgi çıktı ve halada 10.günüm adet olmadım doktorda gitmdm hala acaba varmı gebeliğim
Melekkkk Ben henüz gitmedim yarın gitcem çok istiyoduk eşimle ve ummadığımz anda oldu test yapınca ikinci çizgi gördüm çok sewndm ama hala da inanmyom yarın gtcm doktra çok merak edıyorum acaba varmı die benimlemi die
Sayrkann Melekkkk ben yaptim canim adetime 4 gun kala .. Hic cizgi olmadi nerdeyse 1 saat basinda bekledim .sonra cekmeceye attim sabah uyandim bir baktim ikinci cizgi cok silik resmen bebek bana supriz yapti 😂😂