Edolili 4 bucuk yasındaki oğlumu 40+1 de spinal sezeryan ile kucagıma aldım. şimdi ikinci oğluma 37 haftalık hamileyim cuma gün verecek doktorum inşallah. bende cok korkuyorum inanın. ama korkulacak bir durum mu derseniz değil zorlukları var tabii ki dikişlerden dolayı 1 hafta kadar dik yürüyemedim rahat hareket edemedim cocugumu tek başıma beşiğine alıp koyamadım birine ihtiyacın oluyor sürekli ama zaten bebeğini görünce bunlar cok küçük geliyor sana emin ol hep söylerim doğum cok korkutucu birşey olsa kimse ikinci bebeği yapmaz sende inşallah sağlıcakla al evladını kucağına 🙏❣️