suzankurdas ben kızımı bütün marka ve modelleri denedim ama sadece aventin düz uçlu olanını emdi. Ama sonrasında baby plus yani e bebek de düz uçlu emzik çıkarttı ona rahatlıkla geçtik. Şimdi ikinciye hamileyim direk baby plus aldım hem fiyatı uygun hemde araştırdığım kadarıyla damaklı emziklerden daha iyimiş ileriki yaşlarda diş yapısına damaklıya göre daha az bozma ihtimali varmış ama tabi kesin bilgi mi bilemem kızımda bi sorun yok emzikten dolayı 25 aylık hala emiyor maalesef ki 🤦🏻♀️