Bende hayat hastanesinde Hilal Cankılıç hanıma gidiyorum. Nigar hanıma sakın gitme demişti ablam o yüzden ilk ondan almama rağmen randevuyu hemen iptal etmiştim iyi ki etmişim. Hilal hanım da soğuk bi kadın ama mesajlarıma cevap veriyor telden. Birde Hilal hanımın ses tonu yüzünden dediklerinin çoğunu anlamıyorum. Sanırım bende doktor değiştireceğim