Bernaszn Doğuma az kalan hanımlar hastanenizle görüştünüz mü refakatçi alımları ne durumda benim hastanemde 1 kişi alınıyormuş ve bu eşim mi olacak annem mi bebek doğduğunda eşim görebilecek mi falan kafam çok karıştı sisler nasıl yapacaksınız
Laloba Bernaszn ben sormadım 26sında kontrolüm var sorucam doktor da 14 nisan tahmini tarih dedi yani normal olursa eşim sezeryan olursa görümcem kalır yüksek ihtimal dün biri daha böyle konu açmıştı orda soranlar vardı hastaneye bi o konulara bak istersen
melindam Bernaszn Çoğu Hastane Riske Atmıyor Ve Almıyor Ziyaretçi Arkadaşım Cuma Günü Doğum Yaptı Ankarada Yanında Sadece Annesi Kalmış Eşi Servisin Dışında Koridorda Beklemiş Almamışlar İçeri
Bernaszn Laloba dün forumda öyle bir başlık görmedim ama bir bakarım Fikir almak önemli kötü bir zamana denk geldik Allah yardımcımız olsun
melindam Bernaszn Ankarada Doğum Yaptı Eğitim Araştırma Hastanesinde Normalde Gçsteriyolardı Ama Görmemiş Hastaneden Çıkana Kadar
Bernaszn Angell9453 ya bende kendi hastanemi aradım bir kişi dediler ama 2 3 gün sonra tekrar arayıp detaylı bir bilgi alıcam
aysglckr Artık heryerde sadece 1 kişi alıyorlar , bende önce eşimle kalırım sonra annem gelir çünkü babasının bebeği görme hakkı daha öncelikli
Bernaszn aysglckr ya bende öyle düşünüyorum ama internette ki açıklama da aynı refakatçi kalması şartı varmış değişimli olmuyormuş tarzımda birşey okudum