1000 diye duydum bende haftaya salı günü Sprucam doktora yapmazsa başka hastaneye giderim Her hastanede bulunmuyor kuzenim fransada doğum yaptı resmen acıdan Ruhumu teslim ettim diyor sezaryanada almamışlar yasakmış epidural yaptırdım ben bedava yaptırdım diyor ama acıyı sonrada hissetmedim diyor bende öyle diyince Normal doğum da istiyorum aslında Korkuyorumda Allah yardımcımız olsun😔