Kızlar 20 haftalık hamileyim ve 20 sinde detaylı ultrason randevum var özelde biraz önce aradım hastaneyi randevunuzda iptal durumu veya ertelenme yok dediler. Detaylı ultrason da önemli demişti doktorum ben napim şimdi gitsem mi gitmesem mi. Hastane de biraz kalabalık bu zamana kadar gördüğüm kadarı. Bilgisi olan bilgilendirsin beni lütfen 😔