Kizimicin Evet zaman geçmiyor sanki, çok sabırsızlanıyorum onu bir an önce sağlıkla görmek için 😊 16+2 olduk biz de bugün. Yarın kontrolüm var, belki öğreniriz kesin olarak. 12.haftada doktor kıza benziyor demişti, ama kesin olarak ne zaman belli olur bilmiyorum. Burda bazı arkadaşlar detaylı ultrasonu bekleyin diyorlar. Annem bir sürü kıyafet almış, ama hepsi beyaz 😊 Ben daha bir şey almadım. Bir tek 0-6 ay için kitap ve siyah beyaz eğitim kartları aldım.