Nrglahmet kesinlikle perinatoloji derim. Bizzat başıma gelen bir olayı anlatayım. İlk gebeliğimde radyologa gittim Bi sıkıntısı yoktu cocugumun cok sükür memnun kaldım. İkinciye hamileyim nasıl olsa sorun çıkmaz diye aynı radyologa gittim Bi sorun oldugunu ama ne oldugunu anlayamadığını söyledi beni perinatolojiye sevk etti gittim ve bebeğimin sağ böbreğinin kistlerle dolu oldugunu ve böbrek dokusunun yırtıldıgını öğrendim sonra kendi doktoruma gösterdim (takibim özelde) bu şekilde beni kabul edemeyeceğini ve dogum esnasında acil müdahale edilmesi gerektiğini söyledi ve beni acilen Zeynep kamile yönlendirdi orada takiplerimin daha saglıklı olacagını söyledi. 30. Haftadayım Zeynep kamil perinatolojiye gidiyorum düzenli şekilde şuanlık memnunum. Niyee bu kadar uzattım: sorun çıkıp çıkamayacqgını bilmiyorsun ve iki kere para vermektense direkt uzmanına gitmek daha mantıklı..