Melikeozdemir Ali ismi Alâ dan geliyor yüce ulu yüksek demek. Ve kesinlikle ağır geliyor . Bu isme sahip kişilerin şanslarının hiç düzelmediğini çok gördüm. Kayınpederimin ismi de Ali ama ben oğluma koymadım. Kuran dan ya da böyle sahabe isimlerimizden koyarken dikkat edelim. Büyüklerimiz direk Muhammed koymamak için Mehmet koymuşlardır mesela. Ahmet ismi daha güzel.Naçizane tavsiyem.