Derin_Demir Gulsahim canım değerlerin normal gibi ama bunun gibi grafiği olması lazım. İhtimalleri gösteren
Gulsahim Derin_Demir doktor bana onu vermiyor canım ikilide de vermedi.. İşte bu yüzden kafam karışıyor 🙆♀️ soeduğumdada grafikte gerek yok diyip duruyor
Gulsahim afyonlugelin bende anlamadım ki canım grafik yok bişey yok gidiyorum mesela doktora direk sonucu söylüyor o kadar
afyonlugelin Gulsahim ben baktım şimdi internetten sende nelere bakmışlar diye … Senin değerlerin gayet normal çıkmış riskin yok sanırım 😊
Gulsahim Derin_Demir ikisine de gidiyorum xnaım ama tahlilleri devlette yaptırıyorum.. Daha evvel kimyasal gebelik yaşamıştım araştırılsın falan diye işte tahlilleri orda yaptırıyorum. Doktordan memnunum fakat bu testleri anlamış değilim neden böyle diye