Esrayigit Kızlar kesemi gördüm dün 9200 değerle 5+2 oluyorum adetime göre kesemde sanki bebek te var gibi geldi sizce bebek var mı
Esrayigit Symn38 canım kanaman varsa acile git yada doktoruna git gebelikte kanama çok da iyi karşılanmıyor
Ayse2804 Esrayigit bende 5+2 yim yarın gidicem inşallah benimde bebek görünür sizde biraz da olsa bebiş görünmüş sanki😊