Birhemsire_anne bende bu olaydan bahsettim size anlatmak istediğim buydu 😊 daha sonra değişirse (hayal kırıklığıda demek istemiyorum bu olaya ama) o tuhaf hissi duyguyu siz yaşayacaksınız, o yüzden neden bu kadar aceleci olduğunuzu sordum ki yani tabikide değişebilme ihtimali de Var 13. Haftadan bahsediyoruz benim bile belki yarın gidicem detaylıda erkek olduğunu görücem ki bana 20. Haftada bile kız dendi 🤷🏻♀️ Ne kadar iyi doktorlar var onlar bile yanılıyor. Bende cok merak ettim ne olduğunu Çin takvimine falan baktım ettim hepimiz yapıyoruz. Bence doktorunun 13. Haftada söylemesi de sen sormadan bana yanlıs geldi açıkçası. Umarım gönlünden geçen olur, nasip diyelim. 🙏🏻😉