minikmucizem11 Kızlar bu ikinci hamileliğim ilkinde böyle birşey yaşamadım çok tedirginim uyandığımda kahverengi lekem vardı doktora gitmek için eşimin izin alıp gelmesini bekliyorum 2 gün öncesine kadar progestan hap kullanıyordum
minicikbirmucize minikmucizem11 ben de 2 kez yaşadım doktor kırmızı olmadığı müddetçe sıkıntı olmaz dedi ama yinede git doktora serum takıyorlar fitil veriyorlar progestan kanama takibi yapıyorlar iğne yapıyorlar kanına bakıyorlar bebekte sıkıntı yoktur muhtemelen ben çok kendimi yorduğum için olmuştu ev işi yapmıştım
littleon Bendede oldu ilk haftalarımda kırmızı leke den korkmk lazımmış kahverengide onemli tabiki ama içinizi ferah tutun. Allahın izniyle birşey olmaz
minikmucizem11 littleon çok tedirginim ya inşallah bir problem yoktur tedbir amaçlı doktorum progestan da verdi kullandım ilk kez oldu böyle birşey😔
minikmucizem11 minicikbirmucize bende çok yoruyorum 14 aylık bebeğim var sürekli kucağımda😔 bulunduğum yerde özel yok devlette randevusuz almıyor özel bir kliniğe gidiyorum onda da serum iğne kan alma vs yok maalesef 😏
minicikbirmucize minikmucizem11 özel klinikler çok kötü o konuda devletin aciline git direk illa vardır gece kadın doğum doktoru falan ev işi yapmayı bıraktım ben sadece yemek yapıyorum bulaşığı bile makinaya eşim yerleştiriyor yapma sende bak bebeğinde varmış yazık karnındakine