Zeyneppmuratt Kızlar bugün 13. Gün dün test yaptım silik çift çizgi cıktı hala iğnenin etkisi değildir dimi hamileyimdir inşallah 🙂
duyguuudmr Zeyneppmuratt benimde bugün 13.günüm ama hala yapmadım 14.günden sonra test yapın dedi doktorum sabırsızlıkla bekliyorum. İnşallah hayırlı sonuçlar alırız.
Cigdemveminik Zeyneppmuratt bende iğnenin 14. Günü çift çizgiyş görmüştm şükür ki 20 haftayı geçtik bile 🥰 sendede vardır inşallh kan ver cnm
Zeyneppmuratt Tugce1803 araştırdım baya hep 10. 11. Günden sonra geçiyor deniyor hatta 12. Gün hamilelik öğrenenler var
Tugce1803 Zeyneppmuratt kan testiyle takip ettirmen gerekiyor iğne etkisi mi değil mi diye ya da evde tekrar gebelik testi yapmalısın
Zeyneppmuratt Tugce1803 zaten yapicam da biraz beklemek istedim eğer ki varsa zaten daha da belirginleşir ayrıca geçen hafta test yaptım iğnenin etkisi geçmiş mi diye o testle suanki test aynı silikligi falan iğnenin etkisi olsa daha da azalması gerekmez mi canım
Tugce1803 Zeyneppmuratt duruma göre değişiyor canım bazen garanti olan beklemek benimde başımdan geçti o yüzden inşallah tutunmuştur🙏
Zeyneppmuratt Deleted5544 vermedim daha test yaptım bugün çok daha silik cıktı çok zor belli oluyor farklı testti ama sizce yanılma payı olabilir mi
Deleted5544 Zeyneppmuratt eğer iğnenin etkisi geçmemişse olabilir tabi ama 12-13de etkisi kalmaz zannetmiyorum yaa
Zeyneppmuratt Deleted5544 ay inşallah ya kan vermeye de gidemiyorum ebem gelme dedi coronadan dolayı 😔