Bende cok fenaydim afedersiniz her sabah kusardım artik boğazım tahris olmustu bisey yesem boğazm acıyodu bide kusmak fobimdir her sabah rutin kusar ağlardım 🙈😂 11de ilac iciyodum mecbur kusmalıydım ilactan önce yoksa ilacı cıkarırsam bi faydasi olmiycak diye onada korkardim 🙈 yemekleri esim yaptı sağolsun o zmanlar ben mutfağa giremedim sürekli yattım gurbetteyiz 10 günde kaynanam geldi yardıma o yemek yapti onun yaptiklarini iştahla yedim cunku bi baskasi yapiyo diye kendim yapamazdm zorla yapsam da onuda yine yiyemezdim benim 10. 11. Hafta gibi kesildi suan 12+3 olduk cok sukur miğdem bi iki kere bulansada artik kusmuyorum yemek pişirebiliyorum tabi ağır kokmayacakları cünkü koku hassasiyetim cok