Vnsgb eşimin anne annesinin 15 çocugu olmuş 3 u olmuş kuçukken 11 tanesi kalmiş kadina imreniyorum adeta hem islemiş hem o kadar bebegw nasil bakmiş yaninda kimsesi yokken kayin valide yok anne yok yanliz basina o kadar cocuga bakmak yurek ister vAllahi 1 tanesine tahammul edemiyor bazi kizlarimiz gercekten zor