Kızlar 39+2 olduk. Bebişin hala gelmeye niyeti yok gibi. Hiç bir belirti yok 🙄 10 gündür göbeğim yumuşacık eski sertliği gitti. Toplanıp sertleşmeler oluyor. Hareketleri de güzel. Sizce niye yumuşakki 🙄Ilk gebelik tecrubesizim ondan soruyorum kusura bakmayın