Ylcnbsr canım evet ziyaretci yasağı var yanına 1kişi alıyorlar bn eşimle kaldım. Fotoğraf çekimini hem doğum anında hemde ertesi gün odada çekiyorlar ayrıca diyetisyen ve psikolog sana bilgi veriyor pek bişey bekleme ama sadece sana sorular sorup 5 10dk bilgi verip gidiyorlar onun dışında bebek için cocuk doktoru odana gelip bebeği muayene ediyor göz testi ve işitme testini yapıyorlar ayrıca hastaneden cıktıktan sonrası için cocuk doktoru ramdevu veriyor sen ne merk ediyorsan sorabilirsin canım bir de sana tavsiyem hastanenin yemekleri cok kötü yanına atıştrmalıl hurma incir kayısı litrelik su ve ketıl götür ya da küçük kahve makinası suyu kaynatmak için diğer türlü kantin kapalı oluyor nescafe iç dediler bana ama kantin kapalıydı sıcak su bulamadım ketıl götrmediğime pişman oldum