Deletedmom337 cnm çok geçmiş olsun, benim de 1 saattir sağ kasığımda çok şiddetli ağrı var hareket edemiyorum, evde tekim, doktorum cuma gününe kadar yurtdışında ulaşamıyorum, üşüttüm yada gaz sancısı mı acaba diyorum rezene içicem şimdi :( Hastaneden çıktıktan sonra beni de bilgilendirir misin rica etsem??