Sonunda bana da nasip oldu doğum hikayemi yazmak. Aslında doğumum yarındı. Sezeryan için gün almıştık. Ama oğluşum dayanamadı. Sancılardan yerimde duramayınca geldim doktoruma. Direk ameliyathane neye alındım. Spinal anestezi ile çok zor toparlıyorum sorular olursa cevaplarım. Bebeğim şu an yanımda da değil solunum sıkıntısı olduğu için karşı odamda bebek bakım odasına aldılar. Çok büyük bir sorun yokmuş. Öyle diyorlar. İnşallah yarın evladımla evime gideriz. Dualarınızı bekliyorum 😑🙏😭