Arkadaşlar 37,38 haftalıklar özellikle,sizde de oldumu el ayak bacaklarda kaşıntı? El parmak aralarım bacaklarım ayaklarım bir anda kaşınmaya başladı.safra asidinede geçen bakılmıştı oran olarak sınır 10 benim 8 çıktı doktor normsl dedi yaptıran yada yaşayan carmı bu durumu? Saatlerdir kaşınıyorum