Guguni
öncelikle lütfen strese girmeyin.Hem bebişi üzüyorsunuz hem kendinizi… 🥺😔
Sonuçta tabii ki normal doğum en güzeli ancak sezaryen doğum da öcü değil… Doktorun doğumunuza girmesini istiyorsanız, güvendiğiniz bir doktor diye anlıyorum… Ben sizin yerinizde olsam, bu şartlarda hemen günümü alır kendimi sezaryen doğum içim hazırlardım psikolojik, maddi be manevi oalrak olarak. Normal doğum esnasında oluşabilecek terslikler ve fazlasıyla yırtılma daha riskli diye düşünür, kendimi ikna ederdim… sağlıkla alın bebişi kucağınıza, şimdiden hayırlı olsun🙏🍀 sabırsızlıkla doğum hikayenizi bekliyoruz☺️