Esra_1234 bende ilk hamileligimde cok korkuyordum. Hem normal dogum istiyordum hemde korkuyordum yapamazsam diye. Ama eşim, herkes doğuruyor sende doğurursun diyerek motive ediyordu beni 😂 benim tek pişmanlığım doğum esnasında panik yapıp doğru ıkınanamak oldu. Max.2 saat sancı çektim. Panik yapmasam 1 saat sanci çekecektim. Açılmam 10 cm olmuştu, doktorum dikişsiz bi doğum yapardın ama güçlü ve doğru ıkınamadın dedi bana hep. Oğlumun kafası elime değiyordu ama panik yapip ıkınamadiğim icin doktorum kesi atmak zorunda kalmişti. Size tek tavsiyem nefes egzersizi yapıp doğru ıkınmayi öğrenmek. 😁 benim gibi panikte yapmayın tabi. 😁 şimdi 2.hamileligim ve 31.haftamdayim. şuan için doğum şeklim normal dogum olarak gözüküyor tabi son anda aksilik çıkmazsa. Sancı geldiginde squat hareketini yapın diyorlar genelde, açılmanın hızlı ilerlemesi icin.