Merveb46 Duyguylmz 19+4 üm bebeğim henüz küçük ama maalesef bel ve sırt ağrısı çekiriyorum 2 hafta önce çok faxlaydı magnezyum tableti suya karıştırıp gece içince rahatladım kendimi çok yormamaya çalışıyorum ev işleride tetikliyor ayakta çok kalmak :/
Mekamu Duyguylmz 30da başladı benim 35teyim şuan. Bebek pozisyonuyla da ilgili oluyor bazen. Kalkıyorum biraz dolaşıp yer değiştirmesini bekliyorum. Sonra yeniden denemeler..
Duyguylmz Merveb46 bendede aksine yatınca daha çok agrıyor. 2 gündür devamlı agrımaya başladı pozisyon değiştiriyorum devamlı fayda yok
Elmas234 28.5 benimde oluyor magnezyum içtiğim halde akşamları en çok sırt ağrısı sağlıkla kucağımıza alalım inşallah ben razyım
Duyguylmz Elmas234 inşallah canım sordumda bugün doktora magnezyum vermek istemedi doğumu geciktiriyormuş☹️