Esila4549 Dogum sancısı mi zor cati muayenesi mı zor 3 kere catıma baktılar vê her bırı öbüründen cok acıttı acaba sancı bundan zor mu eger zorsa ben direk sezeryan olayım
Cansu_eraslan Esila4549 ben oyle duymamistim 😂su ara korono disinda hicbiseyden korkmuyorum acittigini sizden duydum kacinci haftada cati muayenesi oldunuz. Ogrenmis olayim.
Cansu_eraslan Selimem dogumada adet agrisinin bi tik ustu diyenler var. 😁 neyse biz moralleri yuksek tutalim en fazla 24 saatlik bi agri. Saglikla kucagimiza alalim insallahda
Selimem Cansu_eraslan amin hayırlı Sağlıklı bir şekilde insallah hepimiz doğuralım gününde 🧿🧿🧿🧿🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Rabia64 Esila4549 bende 2 gün önce muayene oldum ilk muayenemdi ebe yapmıştı derin nefes alır ve kendini serbest bırakırsan acımaz demişti ve öyle oldu
Sesem Çatı muayenesi normalde acılı bir durum değil doğum sancısıyla kıyaslanmaz bile o çok çooooook değişik ağrı.
Cumaserife Esila4549 çatın dar mı da 3 kez baktılar bence tabiki de sancı zor çünkü şimdi bile yalancı kasılmalarım oluyo bir an nefesim kesiliyo kıpırdamadan kalıveriyorm sancı zor olsa gerek 😊
Ooznur54 Ben de 38.haftada oldum ama acımadı ya. Kendinizi rahat bırakın derin nefes alın, yani ilişkiye girmek gibi birsey.. Zaten maksimum 10 15 sn kadar sürmüştü, cok sükür sonrasında da agrım ya da kanamam olmadı..
Mila4 Esila4549 3 tane dogum yaptım,sana tavsiyem canım olabildiğince serbest bırak kendini.sakın kasma kasarsan acıyor kasmazsan rahat geçer muayene..
taslan Esila4549 su cati muaynesinde öldüm bittim diyenler bu cocugu nasil yaptiniz bir parmak o da jel li nasil bu kadar caniniz aciyor anlamiyorum… hic korkulcak bisey yok kizlar kimse kimseyi korkutmasin bosuna…
Mila4 taslan tek parmak değil iki parmakla bakılıyor,eliyle çevirme işlemi yapıyor rahim azgına dokunup açıklığa bakıyor.elini olabildiğince itiyor baskı yapıyor,yani rahat olursa insan kendini sıkmazsa acımıyor diğer türlü acı oluyor bu kadar şaşırılacak birsey yok..
HiraNisa Esila4549 ya neyle neyi kiyad ediyorsunuz 😂 çatı muanesi kişiden kişiye değişir. Bende hiiiccc hissetmedim doktor ne yaptı anlamadim bile. Ama sanci aynıdır herkeste. Bir problemin yoksada sezeryan isteme derim sezeryanda aci cekmicek degilsin. Hic degilse normal dogumda dogum anina kadar sonrasi annenden yeni dogmus gibi rahat ve huzurlu 😊
spiker_anne Esila4549 bende oldum hatta bikac defa çatı muayenesi oldum, 2 kere doktor, 2 kere ebe bakti ama benimki çok acımadı derin nefes alip sakin kalirsan o kadar yanmaz canın zaten cok uzun sürmüyor hiç korkma ❤❤
Busrakivanc Esila4549 valla ben çatı muaynesi olmayım ama direk dogurayim yani 🤣 ben normal doğum yaptm çok güzel geçti çok şükür, ama çatı muayenelerim hep acıdı hiç sevmiyordum doğurmayi tercih ederim 🤣🤣 benim ki de bi değişik
Deletedmom138 Mila4 ay yok artık bende oldum öyle bi anlattınız ki fırıncı küreğiyle girdi sanıcaklar 😂😂