Ben 12. Haftadan itibaren stresli yogun gümlerimden her daim oluyor, doktora gitmen gerekli. Rahim içerisinde birikmiş kan demek oluyor genellikle ama muayene den sonra bir şey denebilir. Bana doktor ilişkiye de baglı olabileceğini söyledi defalarca progestan kullandım. Kırmızıya dönmeden muayene ol canım. Dinlen sürekli stres yapma.