Gulsah-32
Ben de 34. haftadayım ve tabii ki ara ara şişliklerim oluyor, ahh o ödem🥺😔 bende işe yaradığı için size de tavsiye edeyim ; tuzu tamamen kesin, yendiğimiz her şeyde zaten fazlasıyla var… bol su içmeye çalışın… Bir saatten fazla oturmamaya veya ayakta kalmamaya çalışın… ayaktayken oturma düzenine geçiyorsanız ayaklarınızı hafif yükseğe uzatın, en az on-on beş dakika o şekilde oturun. Otururken ayağa kalıyorsanız Hem el hem de ayak bileklerinizi çevirin, çok aşırı olmamak kaydıyla hareket edin; mesela evin içinde gidip gelin, kollarınızı da hareket ettirin mutlaka… ben ayak bileklerim şişmişse mesela kolonya ile hafif ovuyorum, o da çok bana çok yarıyor…azıcık daha sıkılar dişimizi, hepimiz ile sağlık ve sabırlar dilerim🍀😇