EliffCandan
merhabalar. Benim daha ilk oalcak, biz de ailelerimizden uzakta yaşıyoruz (hatta biz yurtdışındayız, benim işimden dolayı), ücretsiz izin şansım yok gibi bir şey… benim aklımda öncelikle bebiş 1 yalına gelene kadar kullanılacak süt izinlerini toplu kullanmak var; günde iki saatten, 4 gün tam çalışıp bir gün (pzt ya da cuma) çalışmamak. Bu durumda hafta sonu dahil üç gün evde olacağım. Onun dışında anane ya da babana müsaitliğine göre mesela birer aylık gelirler, haftada bir iki gün de kadın gelir diye planlıyorum. Temizlik, yemek ve bakacak kişiye nefes aldırmak için…
sizde iki bebiş olacağından bütçenizi çok zorlamadan yarım günlük ya da haftanın bir iki günü gelecek bir bakıcı tutabilirsiniz. Annelerden biri zaten evde olacağından çok da güvenilir biri aramanıza gerek kalmaz zaten… Haftanın üç günü siz de evde olduktan sonra, herkes rahat bir nefes alır. Bebiş bir yaşına geldikten sonra eğer iş yerinizde imkan varsa, büyük çocuğunuz 2yi geçmiş olacak hayırlısıyla, iş yeri kreşi ya da benzer bir kreş bulabilirsiniz. Sonrası Allah Kerim 😇🍀🙏