Aylaninannesi Merhaba 23. Haftadayız, bu haftalarda bebeklerin hareketleri sıklığı önemli midir? Ya da ne kadar süre hareket hissedilmezse düşünülmeli?
Birgul-05 Merhaba canım bu haftalarda çok sık hissetmezsin bazen fazla hissedersin bazen çok az hissedersin 24 25 hafta itibari ile daha kuvvetli hissedersin.
my_babe Birgul-05 canım ben 31 haftalığım bebeğim eskisi kadar kuvvetli tekmelemiyor 3-4 gündür böyle. Doktora gittim gayet sağlıklı bebeğim ama yine de tedirgin oluyorum neden böyle acaba biliyor musun
Birgul-05 my_babe canım kendini çok yormamaya özen göster bebeğin hareket yeri kisitlandikca o yüzden hareketini pek hissetmiyo olabilirsin doktorun sorun yok dediyse yoktur içini ferah tut. Eğer kendini çok yoruyosan direk uzan bı kaç tane çikolata at ağzına hemen hareketlenir
my_babe Birgul-05 kendimi hiç yormuyorum hareket sayısı normal ama eskiden karnıma bakınca dışardan belli olurdu hareketi şimdi o kadar belirgin olmuyor minik minik dokunuyor sadece. Sol kaşığımda ağrı vardı dün nstye girdim normal çıktı bugünde ishal olmuşum tedirgin oluyorum açıkçası bebeğim sürekli toplanıyor bir de
Birgul-05 my_babe anladım canım içini ferah tutmaya çalış doktoruna tekrar gözlük için rahat etmediği durumlarda inşallah sağlıcakla kucağına alırsın