Kesinlikle aynısı bende de oluyor hatta mide yanması değildir dedim bende kendimce süt içiyorum her gün dün hiç bi etkisi olmadı ama bugün daha iyi geldi. Son zamanlar artık bi an önce doğum yapmak istiyorum hep fiziken yaşadıklarımızdan hem de şu virüs lanetinden dolayı tez vakitte kurtulmak istiyorum