Merhaba herkes kendince doktorundan memnundur elbette, Konak hastanesi Erkan bey, akademi hastanesi Nuri bey ve arzu hanım harici doktor tavsiyesi istiyorum ? Normal doğuma yatkın.. Bide aklımdaki doktor suan Cihan hastanesi Ahmet doğruöz henüz gitmedim. Gidenler memnun mu ? Etrafımda cok giden var memnunlar ama size de sormak istedim danışmak istedim. Simdiden tesekkürler 🙏🏻😊