Userkbr Kızlar bugün ovülasyon yaptım ve çift çizgi ikisinde aynı koyulukta çıktı yani yumurtlama günüm. Bugün akşam açık pembe renginde leke geldi ve adet olmama 2 hafta var sizce yerleşme olabilir mi?
neso_ Userkbr benimde adetime 10 12 gün falan varken öyle ara bi kanama yaşadım gebelik beklemediğim için öyle düşünmemiştim sonra gebe olduğumu öğrenince anladımki oymuş :)
Seyma-Tek Userkbr bazi kadinlarda yumurta çatladiginda bir iki damla kan gelirmis canim belki odur yerlesme kanamasi icin cok erken sanmıyorum yerlesme kanamasi oldugunu
neso_ Userkbr hiç belli olmuyor yani bu işler ben hiç beklemediğim bi anda hamile kaldım inşallah darısı sizee