Selam kızlar ne kadarda korunsam evden cikmasam dönüp dolaşıp bu boğaz ağrısı beni buluyor 😫sinir oluyorum okadar dikkat ediyorum herşeye bide şimdi virüs var diye zaten herşeye iki kat dikkat eder oldum ama yok sakınan göze çöp batiyo galiba bugün biraz halsizdim uyudum bugün gün başımda ağrıyordu falan sonra akşam üzeri bagazim hafiften başladı ağrımaya çok şükür öksürük ve burun akıntısı yok 🙏 ama bu saat oldu sanki grip olucak misim gibi hissediyorum ilaç kullanamıyorum erkenden şimdi grip olmadan önerileriniz varmı varsa yazın lütfen hasta olmak istemiyorum 😷 çocukluğumdan beri hasta olunca zor geçer şimdide öyle şimdi bide ilaç kullanamıyorum 10-15 gün sürünüyorum o yüzden grip olmayı hasta olmayı hiç istemiyorum 😷🙏