Herkese iyi geceler hanımlar,
36+2deyim. Normalde doktorum, hastanem, bir aksilik çıkmazsa doğum şeklim hepsi belli. Yalnız bu korona olayı aşırı derecede kafamı karıştırmaya başladı. 3-4 hafta içinde vakaların en yüksek sayısına, en kötü durumuna ulaşacağı söyleniyor ki bu dönem tam da benim doğumuma denk geliyor. Aklıma evde doğum fikri geldi ama en ufak bilgim yok. Ülkemizde evde doğum olanağı var mıdır, nasıl işler ya da yasak mı bilen var mı?