medine_altntss22 valla tüm tahlil lerim iyi çok şükür bu zamana kadar bi skntım olmadı kan, demir, magnezyum açısından ama doktor normal dedi ilk gebeliklerde daha çok olur dedi. Annemlerde hep diyor erkek bebekte daha çok olur agırlaştırır diye ama bilemicem artk ne kadar doğru diye ☺☺