Cnsuercnnn Merhaba anneler 25 haftalık hamileyim doktorun 20 Şubat ilk aşı tarihi vermiş unuttum hemen yarın gidip vurulmak istiyorum ancak virüs sebebi ile dışarı çıkmakta istemiyorum 2014 yılında difteri tetenoz alışı olmuştum tetenoz aşısı olmam şart mı olmasam bebeğe herhangi zararı var mı ?
Zelihafirat Cnsuercnnn bende 21. Haftamdayım benimde bu hafta tetanoz aşım ve detaylı ultrasonum var ve bende korkuyorum virüs dolayısıyla eşimde kesinlikle gitme diyo hastaneye bende düşünüp duruyorum ne olck diye ..
Mekamu Cnsuercnnn bence bunu arayıp doktora ya da sağlık ocağına sorun , bana doktor son 5 yılda varsa gerek yok yaptırmana demişti. Bazıları 10 yıl diyor, bazıları da zorla istiyor. Ben yaptırmadım sonuç olarak ama 3 sene önce yaptırdığım için.
leyla25 Zelihafirat aynı haftadayız. Bu sabah aşı vurulmaya gittim yarın da detaylı ultrasonum var cidden insan panik yapıyor ama önlemimizi alalım da biz dikkat edelim🙏🏼 Sağlık ocağı bomboştu kimseyi almıyorlar basit konular yüzünden geri yolluyorlardı ilaç yazma kan verme vs. O yuzden rahatladım . Bakalım yarın da hastaneyi sağ salim atlatıyım🙏🏼
Zelihafirat Cnsuercnnn kayınvalidem de diyo aşı mı vardı detaylı ultrason mu patır kütür doğdu hepsi şimdi sağlıklı çıkmasın diyorlar sen iki canlı mikrop yuvasına gitme diyo haklılar ama bende bilmiyorum ilk gebeliğim birde bazı yerlerde duydum doktorlar hasta bile kabul etmiyormuş hatta haberlerde gördüm bazı ameliyatlar ertelenecekmiş bence de ya biz evimizde oturalım Allah korusun bize bulaşması demek bebeğe de bulaşması demek onun daha bağışıklığı neki dayansın oturup beklycez ne gelirse Allah’tan diyerek
Cnsuercnnn Zelihafirat maalesef öyle gitmicem zaten eskiden de yoktu ben bebeğimin sağlığı içim gitmicem bu tetanoz aşısı benim için gerekliymiş hastanede paslı bir şey kullanılırsa ya da ben paslı bir şeyle elimi kesersem diye dikkat edeceğim mecburen
Zelihafirat Cnsuercnnn bana da hemşirem sen hamileyken birşeyler elini keserse değerse falan bebeğine bulaşmasın diye demişti amannnn virüs daha tehlikeli geliyor bana teraziye koyunca
Kbrahrl Cnsuercnnn kuzum zaten bunun illa bu haftada olacak diye birşey yokmuş benim bebeğim kayıplarımdan ve uzun süren tedavilerden sonra doğal yoldan geldi özellikle rica ettim geç yaptırmak istiyorum diye bana 28. Haftada kesin yaptır dedi yaptırmadım bende o haftayı beklicem zaten 5 hafta kaldı o zamana kadar inşallah düzelir Türkiyemizin durumu 🙏🏻