Merhaba kızlar benim bir sorum var inşallah yardımcı olursunuz ovilasyon günlerinizde kanama oluyor mu? Doktorum bazı kadınlarda olur dedi ama artık korkmaya başladım 1 yıl 2 aydır evliyim evliliğim 4.ayında kimyasal gebelik yaşadım bir daha da hamile kalamadım şuan hayıt tohumu kullanıyorum ama fayda etmedi gibi benim durumumu yaşayan oldu mu?