tubaszn Kızlar 18 haftalığım herhangi bir bebek hareketi hissetmiyorum ama herkes hissediyormuş soruyorlar hareket ediyor mu diye bende mi bir sorun var normal mi
Sedley tubaszn Olabilir canım gayet normal bebek çok küçük pozisyonu müsait olmayabilir kiloluysan oda etkileyebilir telaş yapma. Bazen gazla bile karıştırılıyor çünkü çok net anlaşılmıyor bu haftalarda
Tugbaiklima tubaszn ya o öyle söyleyenler çok biliyor . Hiç öyle şeyleri kafaniza takmayın . Ilk gebeligimde 22. Haftasında hissettim hareketlerini . Bu ikinci gebeligim ve 23. Haftasında hissetmeye başladım . O herkezden herkeze değişiyor . Canınızı sikmayin .
Frde-gl Merhaba cok normal ben suan 35 haftalıgım ozaman lar seyirme gibi hissediliyor bazen. 20 haftadan sonra anne hissedebiliyor bende cok endişeli geçirmiştim cünkü stres yapmayın