![Sizlere bir sorum olacak ben en son 14 şubatta adet oldum ve bu ay 6 gün adetim gecikti ama sanki adet olacak gibi sancılar çektim bacak ağrıları çektim ama adet olmadım ve Anne olmak istiyorum gebelik var diyenlerde var yok diyenlerde bende umutlanıp üzülmekten korkuyorum birtane akşam test yaptım birtanede sabah erkenden ikisinde de 2. Çizgi silik çıktı sizce durum ne?