Anne1234 Sevdaaaamm hastaneye gidip kan verin derim ben 12.günde test yaptım pozitif çıkmıştı erken gebelik testi alın test yapacaksanız eğer . Diş ağrısı gebelik belirtisi mi bilmiyorum daha önce hiç duymadım ben hamile olduğumu ara sıra kasığıma giren ağrıdan ve göğüslerimin şişkinliğinden anlamıştım umarım hamilesinizdir Rabbim herkese yaşatsın evlat sevgisini
Sevdaaaamm Anne1234 amin inş benim kasıklarım ve belim agrıyo baska belirti yok gosum gecen gun agrı vardı uclarda ama gecti
Mom36 Sevdaaaamm bu ay bende hormon testi yaptiricaktim adetin 2. Gününü bekliyorum esimdende sperm testi istemişllerdi. Bende adetin 2..gününü bekliyorum ama gelmedi bi türlü .biraz daha bekleyip bi test daha yapicam olmassa
zeyzey95 Sevdaaaamm sinir oluyorum herşeye karışan kaynanalara ben gidip iğne almasaydım bu bebeğimde düşecekti mesela . Neyse hayırlısı olsun inşallah iyi haberlerini bekliyorum canım
Duygukc Sevdaaaamm bende adetimin 7. Gününde kan testyile 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim inşallah sende öylesindir
Duygukc Sevdaaaamm oldu oldu zaten adetten önce şüpheleniyordum göğüs sızlaması ve kasık batması yaşadım
busepp Sevdaaaamm bende de negatif çıkmıştı adetim 4 gün geçmesine rağmen sonra kan vermiştim beta hcg 2383 çıkmıştı 😂
Duygukc Bsraylmzz evet adetim 7 gün gecikti 7. Gün kan testi verdim betam 5857 çıktı 4 haftalık hamşleymişim
Bsraylmzz Duygukc ne guzel ya benim 8 gunumde verdim negatif cikti evdeki testimde sonra cift cizgi olmistu testlerim bakalim yine denicem olmassa
Ezgi-ceren Predictor diye bir marka var. Neredeyse %99 net sonuç veriyor. Benim de adetime daha varken o testle deneyip öğrenmiştim ama tabi en garantisi kan tahlili. İnşallah en kısa zamanda sağlıklı haberler alırsınız 🙏
Sevdaaaamm Bsraylmzz bende 8 ci gun yaptım negatif cıktı bugun 10cu gun olamdım yarın kan vericem dua et