Kızlar selam.9+2haftalık hamileyim .iki yıl denememize rağmen olmadı ve aşılamyla oldu çom şükğr ilk aşılama tuttu.ama çok sorunlu geçiyor.5haftalıkken aşırı kanamalarım başladı hastanede yattım birkaç kez.kese etrafındaki kanama alanı keseden büyük ve bitmiyor.çok şükür bebeğimin kalp atışları ve kese iyi ama bem bitiğim😔devamlı şiddetli kanama ve aşırı baş agrısı var.dünden beride kasığıma ara ara ageı giriyor ama anlık geçiyor sonra devamlı oluyor ama .bunlar normalmi sağlıklı doğum yapabilcekmiyşm kafayı yemek üzeriyim😔