eger ozel bir cocuga hamileyseniz ve aldirmak gibi bir niyetiniz yoksa bile onlarin egitimi, saglik takipleri, ozel egitimleri vs, yillar surecek epey masrafli bir yol var demektir onunuzde. onceden bilmek ve buna hazir olmak onemli diye dusunuyorum. “zaten aldirmayiz, masrafa gerek yok” diye dusunmek de yanlis, oyle bir bebek dogdugunda zaten hayatin geri kalani epey masraflı olacak. oyle birkac yuz lira fazla geliyorsa, dogurup bakmasi da zannedilen kadar kolay degil.
evet dogduktan sonra bir sekilde yasar belki ama topluma kazandirmak ve bir birey gibi buyutmek istiyorsaniz ozel egitim aldirmak zorunda kalacaksiniz. ozel etkinlikleri, dersleri vs kolay degil. oyle romantik degil.