Minikus58 3 lü test zamanım geldi ama malum durum hastaneye gitmek istemiyorum en son ne zamana kadar oluyor yada yaptırmasam olur mu 2 li test de sıkıntı çıkmamıştı 🙄
Tubasim Minikus58 2li testte sorun çıkmadıysa 3lü istemiyor çoğu doktor. Bende öyle 3lüyü yaptırmadım doktorum da istemedi zaten. Hatta bugun tekrar dile getirdik bu mevzuyu,gerek yok dedi.
Ozgee11 Minikus58 2lii düşük riskli ciktit. Başka da test yaptırmadım. Detaylı usgye girdim. O da sorunsuz çıktı çok şükür. Bence yaptirmasan da olur. Doktorlarin çoğu gereksiz görüyor zaten
Miniminikuss Minikus58 bnde senın durumundayım kuzum.Virüsten dolayı yaptıramayacagım mecbur. Artık detaylı ultrasonu bkleyecegım
ek-istanbul Miniminikuss detaylı ultrason ne zaman benim muayene zamanım geldi ama korkudan gidemiyorum hastaneye kaçırmasam bari
ek-istanbul bskulku çok teşekkür ederim 22. Hafta içindeyim git gide virüs çoğalacak çoğalmadan gideyim madem