ariyaliyya son ay çok hızlı kilo alıyorlar, kızınız da haftasını tamamlasaydı 4 kilo olmasa da yine yakın bir aralıkta doğabilirdi. Bir de erkek bebekler kızlara göre daha hızlı gelişim gösteriyorlar genelde. Onu da hesaba katmak lazım.
Benim her iki gebeliğimde de bebekler iki-üç hafta önden gidiyor, her ikisinde de doktorlar şeker yüklemesini zorunlu tuttular ancak değerlerim oldukça normal çıkıyor. Dediğim gibi, genetikleri böyle olduğu için fazla alıyorlar anne rahminden.
Protein meselesine gelince, evet haklısın. Günde 1 muz, 3 bardak süt, ceviz fındık badem vs bunları tüketiyorum. Haftada bir muhakkak balık, ve her gün beyaz/kırmızı et az da olsa tüketiyorum. Sabah kahvaltıda da 2 yumurta; omlet ya da haşlama, ve bol peynir. Bir de günde iki üç hurma yiyorum son ayda. Vitamin ve kan ilaçlarımı da her gün düzenli kullanıyorum. Beslenmem genel olarak bu seyirde.