33 haftalık olduk bizde ama hiç bişey almadım daha bu virüs döneminde de alınmaz sanki nasıl alışverişe çikilir ki hiç sanmıyorum çikacağımı en fazla internetten bi bataniye birkaç tane giyecek çorap falan isterim.bu virüsü atlatalımda biz, çoçuklarımız,sevdiklerimiz sağlıkla atlatsın bunu ben başka bişey istemiyorum 🙏🏼Gerisi hepsi telafi olur