Inşallah kizlaaaarr😍😍😍😍 ben Almanyadayim . Burda hiç zaten sormadılar normal.yada sezaryen diye. Doğum anında genelde karar veriyorlar .önce normal deneyip olmazsa bi problem çıkarsa alıyorlar ameliyata. Inşallah olmaz kadın doktorum türk herşey yolunda normal yaparsin dedi. Bende açıkçası örnek olup bol bol destek olmak istiyorum mecburi sezaryen olanlara 😍😍😍😍