Melegimi_bekliyorumm Benim kahverengi akintim oldu doktora gittim bisey yok dedi testlerim güzel çıktı ama korkuyorum şuan da pıhtı şeklinde gelmeye başladı kesem gozukuyo ama canlu mi degil mi bello degil dedi sizce bisey olur mu cuma günüde doktoruma gidicem zaten
Dimple16 Melegimi_bekliyorumm bende geçen hafta aynı şeyi yaşadım hemen doktra gittim küçüktü silik de olsa kese gözüktü ama bebek yok dedi düşük önleyici hap verdi cuma gidicm inşallah bnde dua edelim birbirimize
Melegimi_bekliyorumm Bana hapta vermedi kesem gözüküyo ama canlı degil mi ona bakacaklarmış insallah bisey olmaz 🙏 Allah yardımcımız olsun